W dniach 20 - 22 marca 2013 r. podczas XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2013, swoją ofertę zaprezentowała firma Rodro – wyłączny dystrybutor w Polsce wyciskarek do cytrusów marki CITROCASA.
Na stoisku firmy Rodro można było obejrzeć pełną gamę automatycznych wyciskarek do cytrusów, dowiedzieć się, który z modeli najlepiej odpowiada wymaganiom konkretnego lokalu oraz spróbować świeżo wyciskanego soku.
– Przyjęło się, że wyciskarka to po prostu wyciskarka - jest jeden model i albo on pracuje, albo nie. Na targach pokazujemy, że wyciskarki charakteryzują się dużą różnorodnością, dlatego warto przyjść i obejrzeć wszystkie modele w jednym miejscu, porównać je i zobaczyć w rzeczywistości, a nie tylko na zdjęciach w folderze. – wyjaśnia Mateusz Karzyński, General Manager firmy Rodro.
Citrocasa to marka oferująca urządzenia najwyższej jakości. Główną zaletą oferowanych przez firmę wyciskarek jest
konstrukcja oparta o stal nierdzewną, odporną na działanie kwasów zawartych w soku. Elementy plastikowe zostały ograniczone do minimum, zwiększając w ten sposób żywotność urządzeń.
Wykorzystanie stali nierdzewnej przyczyniło się również do poprawy wyglądu wyciskarek, tworząc design idealnie pasujący do każdego typu lokalu.
Wyciskarki do cytrusów marki Citrocasa, jako jedyne na rynku, wyposażone są w system dynamicznego cięcia owoców, który zapewnia najwyższą jakość wyciskanego soku.
Dynamicznie pracujący nóż idealnie przecina owoc, dzięki czemu sok pozbawiony zostaje szkodliwych substancji ze skórki, które są uwalniane w przypadku noża statycznego i rozrywania owoców.
–
Pomimo tego, że nasze produkty są zaawansowane technologicznie, ich obsługa jest bardzo łatwa. Demontaż urządzenia zajmuje 38 sekund, montaż ok. 1 minuty - jest to najkrótszy czas obsługi wyciskarki na rynku. Ponadto zastosowanie zaworów samoobsługowych uruchamiających proces wyciskania, automatyczne podajniki owoców, dwupoziomowe kosze na owoce czy rozbudowane wielojęzykowe panele sterujące z licznikami zużytych owoców to tylko niektóre rozwiązania pozwalające nam być liderem jakościowym i technologicznym w sektorze automatycznych wyciskarek do cytrusów. – dodaje Pan Mateusz.
Tym, co najpełniej charakteryzuje
Citrocasę jest nastawienie na
jakość i niezawodność oferowanych urządzeń oraz łatwość ich obsługi. Dlatego
wyciskarki do cytrusów znajdują zastosowanie we wszystkich typach lokali.
– Restauracje, hotele i kawiarnie to najpopularniejsze miejsca, gdzie można spotkać nasze urządzenia. W swojej ofercie posiadamy jednak zestawy dedykowane także obszarom spoza rynku Horeca. Przekrój klientów mamy bardzo różny. Nasza oferta znajduje odbiorców wśród właścicieli stacji benzynowych, herbaciarni, klubów fitness, a także wszystkich lokali i sklepów, które chcą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i poszerzyć swoją ofertę o coraz popoularniejsze świeżo wyciskane soki. Mamy zestawy dla supermarketów, nastawionych na sprzedaż soku w butelkach. Citrocasa na świecie współpracuje z wieloma firmami o światowej renomie, min. takimi sieciami jak Carrefour, Billa, Radisson, Hilton, a w Polsce m.in. z lotniskiem w Krakowie czy siecią delikatesów FRAC. – komentuje Pan Mateusz.
Marka
Citrocasa powstała na gruncie doświadczenia austriackiej firmy TMP, która przez 12 lat była dystrybutorem w Austrii i Niemczech automatycznych wyciskarek produkcji hiszpańskiej. Jednak sukcesywnie narastające problemy z niską jakością otrzymywanych produktów i ich standardami higienicznymi, brakiem innowacji czy w efekcie złej filozofii produktu, przyczyniły się do podjęcia w 2006 roku decyzji o utworzeniu nowej marki oferującej najwyższą jakość i niezawodność na rynku, a w perspektywie długoterminowej stworzenie
bezawaryjnego produktu.
Dziś wyciskarki Citrocasa, z racji przesycenia rynków tanim, awaryjnym i niskiej jakości sprzętem sukcesywnie podbijają kraje europejskie, w tym także Polskę.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.