Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
19.04.2024
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Targi i wystawy
Za nami WorldFood Warsaw 2017!    


Przez trzy dni, 300 Wystawców z 25 krajów gościło w stolicy na zaproszenie Organizatorów podczas IV. edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wśród nich byli reprezentanci Grecji, Tajlandii, Ukrainy, Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii, Czech, Korei, Iranu, Sri Lanki, Chin i wielu innych krajów.

Czwartą edycję podsumowuje Agnieszka Szpaderska manager Targów:  

Tłumy odwiedzających (mimo okresu przedświątecznego), duże zainteresowanie  kupców z sieci handlowych i sektora HoReCa, producentów i dystrybutorów, utwierdziły nas w tym, że wiosenne targi branży spożywczej w stolicy, są trafną odpowiedzią na potrzeby rynku, firm i handlu. Jesteśmy zadowoleni, że spełniamy oczekiwania naszych Wystawców, ale też robimy wszystko, wsłuchujemy się w głosy i opinie, by każda kolejna edycja była jeszcze lepsza, większa, nowocześniejsza, ciekawsza.
 

W skrócie:
  • dziewięć złotych medali, kilkanaście wyróżnień, dwa debiuty, kilkanaście nowości
  • ponad 20 paneli tematycznych, w których udział wzięli eksperci branży spożywczej, praktycy, fachowcy, właściciele firm, prezesi i managerowie
  • 16 pokazów kulinarnych prowadzonych przez znanych i lubianych szefów kuchni, kuchni polskiej, tajskiej, meksykańskiej, brytyjskiej, włoskiej, ekologicznej i fit
  • warsztaty kulinarne, niekonwencjonalne, oryginalne, prezentowane w specjalnych strefach pokazów i warsztatów
  • degustacje potraw różnych kuchni świata, win polskich i zagranicznych, alkoholi i nalewek regionalnych
  • ciekawe prezentacje stoisk z degustacjami dla odwiedzających
  • okupowana specjalna strefa rozmów handlowych B2B dla wystawców i odwiedzających branży spożywczej
  • aktywne uczestnictwo mediów branżowych i ogólnopolskich w panelach i wystawie.
Tak w pigułce można opisać czwartą edycję Targów WorldFood Warsaw, którą dumnie zakończyliśmy z nadzieją na spotkanie za rok, a wiemy i cieszymy się, że część Wystawców już zadeklarowała swój udział.
 
 
Targi po raz kolejny zaskakują mnie swoją wielkością i co jest znamienne łączą tradycję z nowoczesnością. Są prezentowane najnowsze trendy zarówno z polskich przedsiębiorstw jak i zagranicznych. Unia Europejska baczną uwagę zwraca na jakość i promuje produkty wysokiej jakości. Widać na dzisiejszych targach wszystkie te trendy, czyli połączenie tradycji z nowoczesnością. Jestem tym naprawdę ukontentowany – powiedział podczas otwarcia Andrzej Wojciechowicz, ekspert Komisji Europejskiej branży FMCG.
 
ROZMOWY BIZNESOWE
 
Podczas Targów w specjalnej strefie rozmów B2B,  odbyło się 345 spotkań z przedstawicielami sieci handlowych, sieci HoReCa, hurtowni spożywczych, stacji benzynowych i vendingowych, sklepów z alkoholami, importerami i eksporterami.

– Mamy bardzo duże doświadczenie w targach i krajowych i zagranicznych. Niestety niewiele wystaw w Polsce spełnia nasze oczekiwania, szczególnie biznesowe. WorldFood zaskakuje pozytywnie: organizacją, zainteresowaniem ludzi biznesu, rozmowami nastawionymi na kontrakty i handel itp. Promocja jest bardzo ważna i bez niej nie ma handlu, ale poważne rozmowy i ich efekty, gwarantują stabilizację Firmy i możliwość inwestowania w działania miękkie, również promocję targową, a o to chodzi w każdym biznesie – oceniła rozmowy podczas targów Beata Żółcik, Activ, producent soków.
 

BOGATA OFERTA PRODUKTOWA DLA HORECA
 
Targi WorldFood Warsaw to nie tylko oferta dla handlu to także możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych z producentami oraz dystrybutorami żywności i napojów z kraju i ze świata dla branży HoReCa. Merytoryczne szkolenia i warsztaty to rzetelna dawka wiedzy z zakresu zarządzania biznesem, a także nowinki w rozwijającej się branży gastronomicznej. Na przedstawicieli z sektora HoReCa czekały także ciekawe panele dyskusyjne n/t trendów jakie będą panowały w gastronomii w najbliższych latach. Ale przede wszystkim zadbaliśmy o szeroką ofertę dla herbaciarni, kawiarni czy winiarni, którym to wystawcy z różnych stron świata oferowali najwyższej jakości produkty konieczne do stworzenia wyjątkowego menu. Słodycze, kawa i herbata i wiele innych międzynarodowych produktów czekało na fachowców zaopatrujących branżę HoReCa, szefów i managerów.

WŁOSKI DEBIUT
 
Udany debiut pawilonu włoskiego Bellavita, gwarantowało ponad sześćdziesięciu włoskich producentów żywności i napojów, którzy zaprezentowali z rozmachem autentyczne włoskie wyroby, wyróżniające się jakością, marką i historią. Ale włoskie smaki i zapachy opanowały odwiedzających i wystawców poprzez warsztaty i pokazy kulinarne z udziałem m.in. Andrea Camastry – szefa kuchni i współwłaściciela warszawskiej restauracji Senses, odznaczonej prestiżową gwiazdką Michelin, Umberto Vezzoli z T. Bistrot by Mezoli z Milanu, Tomasza Koleckiego z Polskiego Stowarzyszenia Sommelierów, szefa restauracji Pod Gigantami Pawła Zielińskiego i Marzeny Gromelskiej – szefa Chianti Kręgliccy oraz pizzermanów z Neapolu, którzy poprowadzili warsztaty przygotowywania prawdziwej włoskiej pizzy.
 

ŻYWNOŚĆ EKOLOGICZNA
 
Tegoroczna strefa EcoFood to branża ekologiczna w pigułce, jako odpowiedź na potrzeby konsumentów i handlu. Udział w niej dał szansę na zapoznanie się z ofertą tego sektora, wymianę doświadczeń, pozyskanie nowych partnerów biznesowych, udział w ciekawych panelach i dyskusjach. Wystawienie się w ramach wspólnej powierzchni wystawienniczej dało możliwość identyfikacji producentów pod wspólnym logo EKO a zwiedzającym jasny przekaz.

WINE&SPIRITS
 
Tegoroczna propozycja win rodem z Portugalii, Włoch, Hiszpanii, Afryki Południowej, Ukrainy, Rumunii, Rosji została uzupełniona ofertą wyjątkowych win rodzimych pod kierunkiem prekursora odrodzenia polskiego winiarstwa Romana Myśliwca, właściciela winnicy Golesz,  założyciela Fundacji na rzecz Rozwoju i Promocji Winiarstwa Galicja Vitis.
 
Jesteśmy pierwszy raz na targach spożywczych, a nie winiarskich i zaskakuje nas pozytywnie poziom rozmów i wiedzy zwiedzających n/t wina i winiarstwa. Chcielibyśmy oczywiście dotrzeć do szerszego grona odbiorców z naszymi polskimi winami, które są świetne i trochę niedoceniane, ale mamy nadzieję że organizatorzy pomyślą w przyszłej edycji nad dniem polskiego wina. Fajna atmosfera targów i dobre rozmowy ocenia Roman Myśliwiec.

KUCHNIE ŚWIATA
 
W specjalnej strefie zorganizowaliśmy także pokazy kulinarne kuchni z różnych stron świata: meksykańskiej, tajskiej, włoskiej i polskiej. Najlepsze produkty, specjalności regionalne, słodkie i pikantne przekąski, a wszystko pachnące ziołami i przyprawami z całego świata zaprezentowane przez znanych kucharzy warszawskich restauracji, przez trzy dni były atrakcją dla odwiedzających.
 
 
BOGATY PROGRAM MERYTORYCZNY
 
Panele tematyczne i debaty, współorganizowane przez organizacje branżowe były świetną okazją do zapoznania się z opiniami tych, dla których branża spożywcza jest ważnym sektorem i kołem napędowym polskiej gospodarki. Jakie są perspektywy rozwoju handlu produktami spożywczymi na rynkach krajów trzecich i jakie szanse daje CETA? Dlaczego projekt współpracy i wejścia na rynek brytyjski 2 WAY jest alternatywą dla wielu polskich firm? Czy na polskim winie można zarobić? Ile Polski w polskim produkcie? Czy rozwój branży produktów ekologicznych w Polsce jest zagrożony? Czy i jak  nasze jabłka zawojowały świat prawda i mity? Czy polskie mięso ma szansę powodzenia  na zagranicznych rynkach i na jakich, cena czy jakość – czym wygramy? Czy słodycze to niedoceniany mistrz eksportu? Promocja niezbędna od zawsze – czy umiemy to robić, czy wiemy jak promować produkt a jak firmę? – to tylko niektóre tematy, które poruszaliśmy podczas targów. Jesteśmy otwarci na propozycje tematów dyskusji, paneli czy debat podczas przyszłej edycji.

LAUREACI I WYRÓŻNIENI 2017
 
Jury miało trudne zadanie, bowiem do tegorocznej edycji Konkursu dla Wystawców o Złoty Medal WorldFood Warsaw, zgłoszono ponad 160 produktów. Wszystkie były oryginalne, ciekawe w smaku, niebanalnie opakowane. Finalnie przyznano dziewięć złotych medali, dwanaście wyróżnień, dwie nagrody w kategorii debiuty – krajowy i zagraniczny. Patronat merytoryczny nad Konkursem objęło Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni pod egidą Jarosława Uścińskiego.
 
Lista laureatów Konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017 na stronie www.worldfood.pl

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję targów WorldFood Warsaw!

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000